WAT
Digitaal, print of 360 graden geïntegreerd. Hieronder vind je een greep uit de cases.
Hoe werkt dit?!
Hoe leg je in een video van maximaal 2,5 minuten uit hoe je een bloeddrukmeter moet gebruiken.... Lees meer.
KWF Marathonweken
KWF Kanker Bestrijding had behoefte aan een pakkend logo voor haar nieuwe campagne, de KWF Marathonweken.... Lees meer.
Brand guidelines
Omron Healthcare, wereldwijd een leider in de healthcare industrie begrijpt goed dat hun productaanbod een zeer specifieke aanpak per land en doelgroep nodig heeft.... Lees meer.
Imation Europe
Imation, Memorex en TDK zijn de brands onder de hoede van Imation Europe BV. Data opslag, sound systems en een breed scala aan allerhande accessoires.... Lees meer.
Octane Magazine
Hoe gaan we de Nederlandse versie van het populaire Britse tijdschrift Octane vorm geven? Dat was de opdracht van een magazine voor liefhebbers van klassieke auto’s en petrol heads.... Lees meer.
Diabetes type 2
In de Verenigde Arabische Emiraten heeft maar liefst 19% van de mensen te maken met diabetes type 2.... Lees meer.
Telegraaf Media NL
De uitdaging: Statische informatie op een visueel uitdagende, maar vooral duidelijke manier over te brengen. ... Lees meer.
Make the logo bigger
Make the logo bigger Een goed logo is eenvoudig, uniek en herkenbaar. Bij logo Lees verder
Omron Healthcare UK
Volgens onderzoek van de WHO heeft een op de drie Britten een te hoge bloeddruk.... Lees meer.
De jaarcijfers
De meeste organisaties publiceren een jaarverslag; een overzicht van wat er in het betreffende jaar is gebeurd, al dan niet met een financiële verantwoording. ... Lees meer.
It’s a Wrap.
Niets is te gek. Van een complete hoezen set voor een olympische wedstrijd catamaran tot de hoezen voor bijvoorbeeld laboratorium- en oogmeet apparatuur.... Lees meer.